Dank voor het bezoeken Cruise spreekt Centraal! Als u hier van uw bezoek geniet of wat nuttige informatie vindt, kunt u wensen om aan ons in te tekenen Voer RSS of e-mail berichten om geïnformeerd te blijven over updates aan onze plaats. U kunt ons ook lezen Ongeveer Pagina om meer over Centrale de Bespreking van de Cruise te leren.
Ik was in de Club van Jamaïca in Lissabon op de nacht van 12 Mei, en bevlekte daar drie vrienden… één van hen die een t-shirt dragen zeggend „Bazar“, glazen en een GLB, en had een kleine baard.
Wij besteedden samen een paar liederen… Ik hield werkelijk van het dansen, maar verliet hij en gaf me toen geen kans om contacten te ruilen! Ik zou werkelijk van met hem houden in contact te blijven…
I managed to find out he was on a cruise aboard the Crystal Serenity, and I'm hopeful I can get in touch with him through this forum…
I was a little concerned about your own privacy with you posting your e-mail on line. I crossed it out because I didn't want you to get hit with a ton of spam. (Junk e-mail.) I also. hope you don't mind my editing your post a bit.
I hope you find your friend. You might also try posting on some of the bigger cruise forum sites like Cruise Critic or Ship Mates. They have many more members than we have here at cruise talk.