Dank voor het bezoeken Cruise spreekt Centraal! Als u hier van uw bezoek geniet of wat nuttige informatie vindt, kunt u wensen om aan ons in te tekenen Voer RSS of e-mail berichten om geïnformeerdi te blijven over updates aan onze plaats. U kunt ons ook lezen Ongeveer Pagina om meer over Centrale de Bespreking van de Cruise te leren.

Het Centrale Forum van de Bespreking van de cruise: R.C. Miami/de Bahamas/Zeer belangrijke West-Cruise 10/6/08

Huidige Gebruiker: Gast
Gelieve na te denken registrerend

De Forums van het onderzoek:

R.C. Miami/de Bahamas/Zeer belangrijke West-Cruise 10/6/08

GebruikerPost

2:31 am
25 juli, 2008

Brooke

Gast

1

Hii! Me, mijn beste vriend en mijn mom gaan op deze cruise! Niemand van ons is zich ooit op één geweest en op reallly het!! verheugd! Ik dacht het pret zou zijn misschien om op een andere mensen ook te stoten en dranken te hebben of plaatsen met te controleren! Wij willen ook pub doen kruipen in het Zeer belangrijke Westen… misschien poging om Jimmy Buffett te vinden om een margartita met. .lol te hebben die ik dit heb gewenst! Mijn vriend en ik waarschijnlijk partying de hele tijd (ik ben 23 en mijn vriend is 27) terwijl mijn mom enkel (onthulde niet leeftijd) =P wil ontspannen

Anyways… hopelijk zullen wij aan u spoedig spreken! : o)

Antwoord op Onderwerp: R.C. Miami/Bahamas/Key West Cruise 10/6/08

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of: 1 + 2 (Required)

Topic Reply:

About the Cruise Talk Central forum

Currently Online:

3 Guests

Maximum Online: 19

Forums:

Groups: 1

Forums: 7

Topics: 68

Members:

There are 164 members

There are 35 guests

Mr Papa has made 31 posts

Top Posters:

Cruise Arizona - 44

Anabela - 3

th2142 - 2

paulfl - 2

aguilera1 - 1

Administrator: Mr Papa | Moderators: Cruise Arizona, Mr Papa

© Simple:Press Forum - Version 3.1.3 (Build 356)