Dank voor het bezoeken Cruise spreekt Centraal! Als u hier van uw bezoek geniet of wat nuttige informatie vindt, kunt u wensen om aan ons in te tekenen Voer RSS of e-mail berichten om geïnformeerdi te blijven over updates aan onze plaats. U kunt ons ook lezen Ongeveer Pagina om meer over Centrale de Bespreking van de Cruise te leren.

Het Centrale Forum van de Bespreking van de cruise: Tot slot… een boek over het zijn een bemanningslid!

Huidige Gebruiker: Gast
Gelieve na te denken registrerend

De Forums van het onderzoek:

Tot slot… een boek over het zijn een bemanningslid!

GebruikerPost

12:52 p.m.
5 augustus, 2008

Annie Aura

Gast

1

Jarenlang ben ik benieuwd geweest wat het werkelijk als het werken aan een cruiseschip is. Waarom zijn niet daar om het even welke Amerikanen? Ik vraag mijn kelners en mijn ruimtebeheerders wat is het als daar het leven en het werken, maar hoe ik op hun antwoorden kan betrekking hebben? Zij zijn van zulk een verschillende wereld dan I. De een paarboeken zijn daar van cruisedirecteuren en kapiteins en materiaal, maar zijn zij werkelijk geen bemanning, zijn zij?

Tot slot vond ik een nieuw boek, genoemd Vertrouwelijke Cruise. Het zou moeten worden vereist lezend voor iedereen die op een cruise gaat! U wilt weten wat is het als het werken aan een schip, leest dit! It was informative and funny and even a hint romantic. Trust me, you'll never see a cruise the same way again! If anyone else out there is like me, you will appreciate learning about this book.

Reply to Topic: Finally… a book about being a crew member!

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of: 2 + 9 (Required)

Topic Reply:

About the Cruise Talk Central forum

Currently Online:

4 Guests

Maximum Online: 19

Forums:

Groups: 1

Forums: 7

Topics: 66

Members:

There are 164 members

There are 34 guests

Mr Papa has made 30 posts

Top Posters:

Cruise Arizona - 42

Anabela - 3

th2142 - 2

paulfl - 2

aguilera1 - 1

Administrator: Mr Papa | Moderators: Cruise Arizona, Mr Papa

© Simple:Press Forum - Version 3.1.3 (Build 356)